Политика за Връщане
1. Ако има проблем с качеството на доставения стикер или картина поради производствен дефект, то продукта ще бъде заменен незабавно. Трябва да се обадите на телефона, посочен в сайта, или да изпратите имейл на support@myroom.bg .
Когато се свържете с нас, моля да предоставите следната информация:
- номера на поръчката
- името на получателя
- необходимо е и да изпратите снимка на повредата
Ще изработим отново проблемния продукт и ще ви го изпратим за наша сметка.
2. Връщането или замяната на продукти, закупени от сайта myroom.bg е възможно, въпреки, че продуктите ни се изработват по поръчка и попадат под защита на чл. 57, ал.3 и 4 от Закона за защита на потребителя, а именно:
Чл. 57. Разпоредбите на чл. 50 - 56 за правото на отказ на потребителя от договора от разстояние или от договора извън търговския обект НЕ се прилагат за договори:
ал. 3. за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
ал. 4. за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
Когато решите да поръчате стикер или картина, моля да имате предвид, че всеки продукт се произвежда след ваша заявка. За производството на всеки стикер за стена или картина ние влагаме материали, труд и време. За да възстановим разходите си, трябва друг клиент да хареса:
- същия модел (те са над 1000)
- същия цвят (цветовете са 36 за стикерите)
- същия размер (средно около 7)
Вероятността за това е доста малка, затова ви молим да обмисляте внимателно поръчките си и да се консултирате с нас при възникнали съмнения и въпроси на тел. 088 880 5490 или на e-mail: support@myroom.bg. На разположение сме за предоставяне на безплатни цветови мостри по куриер или чрез БГ пощи, както и за подробни консултации относно размери и материали.
3. При некоректно искане за връщане или замяна на продукт от сайта си запазваме правото да откажем такова на основание чл. 57, ал.3 и 4 от Закона за защита на потребителя (цитиран по-горе)